SmogLab podbija internety. W sezonie grzewczym dotarliśmy do 3,2 mln odbiorców w „społecznościach”

1706
0
Podziel się:

Ponad pół miliona informacji związanych ze smogiem podały polskie media od września do końca marca. Takie wyniki podaje raport agencji Press Service. Według badania w mediach społecznościowych najlepsze wyniki osiągnął SmogLab. 

Jak czytamy w raporcie, o smogu najwięcej mówiło się właśnie w social mediach. Według agencji chodzi o ponad 379 tysięcy wzmianek. Zdecydowana większość z nich, bo aż 305 tysięcy, pochodziła z Facebooka. Internauci chętnie reagowali na doniesienia o zanieczyszczeniu powietrza. Press-Service odnotował aż 3,5 miliona polubień, komentarzy i udostępnień informacji na ten temat. W mediach tradycyjnych naliczono 160 tysięcy publikacji.

SmogLab w ostatnim „sezonie smogowym” dotarł ze swoim przekazem do 3,2 miliona użytkowników mediów społecznościowych. Wyniki naszych profili dały nam pozycję lidera wśród mediów poruszających tematykę smogu w portalach takich jak Facebook, Twitter czy Instagram.  Dla porównania drugie medium w zestawieniu,  „Gazeta Wyborcza”,  osiągnęła wynik 1,9 miliona.

Wśród profili, które nie należą do mediów największy zasięg miał Krakowski Alarm Smogowy (1,8 mln).

Ogółem we wszystkich polskich mediach pojawiło się 539 tysięcy informacji dotyczących smogu. Najchętniej tematykę tę poruszali dziennikarze z województwa śląskiego. Przypada na nie ponad 17 tysięcy materiałów. Ekwiwalent reklamowy wzmianek o zanieczyszczeniu powietrza wynosi 692 miliony złotych. Takich środków wymagałoby podanie tych informacji w czasie reklamowym w telewizji iradiu oraz przestrzeni reklamowej gazet i portali internetowych.

Źródło zdjęcia: Shutterstock.

 

Podziel się: